TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Linda - 10 december 2009 21:04

Ja då var det slut då. Blev väl som jag trodde..nästan. Bobbys val blev jag lite förvånad över. Vad tog det åt honom?? Slagit i huvudet?? Ooo Martinas fina tal till Christian och hans mamma. Japp, jag tror inte det bara var jag och Annelie som satt och grät som små bebisar, lr?? Vilken härlig människa! :) Men det är som Christian säger, man måste följa sitt hjärta.


Nu är det Glee som gäller, sen sova. Åå ska ju iväg på äventyr imorgon. Borde kanske vara lite nervös, men det är jag faktiskt inte. Hmm..


Carpe Diem!

Av Linda - 10 december 2009 10:16

Haha, idag känns allt bra. Sitter nere i Jönköping och skriver på c-uppsatsen. Tycker lite synd om L. som försöker skriva ihop en text medan jag sitter mitt emot och är allt annat än seriös. :P Men nu har hörlurarna åkt i öronen och musik spelas. Börjar dock fundera på om L. hör för hon börjar dansa lite smått :P Hon har fått mig att lyssna på Petter, ja guuud ja, blir ju riktigt glad!

Nä, ska ta och vara lite seriös nu..


Carpe Diem!



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards