TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Var tacksamma över det Ni har!

Av Linda - 30 november 2009 23:14

Har precis sett Love In Manhattan - en riktig tjejfilm :) Sofia tror det är en film som skulle passa dej, om du inte sett den?

Var tom. så man fällde en liten tår emellanåt. Väldigt fin, men lite sorglig.


Jag insåg en hel del saker samtidigt som jag såg den..och jag måste bara säga att jag är nöjd med hur jag har det! :) Är så tacksam för allt! Finns vissa saker som jag gjort det senaste halvåret som jag ångrar, men gud jag har lärt mig en del av dom också! Bl.a ta aldrig någon skit! Varför ta emot massa skit när man kan få så mycket fint av andra?! Skulle kunna skriva värsta inlägget om det här, men klockan är alldeles för mycket nu och ni skulle säkert inte orka läsa allt iaf. ;P


Det är dags för mig att ställa klockan och krypa ner i sängen, för imorgon är det Jkp som gäller hela dan! :)


Carpe Diem!

 
 
Hanna

Hanna

30 november 2009 23:42

Jag skulle gärna läsa hela inlägget om "ta ingen skit", det är ju mer sånt som behövs ;)
har inte sett love in manhattan men tänker på maid in manhattan när jag hör namnet, har du sett den? Med Jennifer Lopez?

http://mangoom.blogg.se

 
Ingen bild

Sofia

2 december 2009 15:04

Jag har sett den :D Superfilm! Och jag frät som jag vet inte vad när jag såg den!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards