TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Linda - 14 november 2009 14:41

Igår hade jag och Sa. fredagsmys = lagade god mat och drack en hel del vin. En mycket trevlig kväll! En kväll vi båda behövde! Det var allt från lugnt samtal vid matbordet till kommentarer som kopplades till sex, "låtsas Sing star" och dansande! Haha ja gud. Så nu har vi bestämt att vi ska inför "Linda-Sara-fredagsmys" iaf två gånger i månaden. Kan bli roligt! :)


Kommenater om sex, lr?:


"trekant + trekant = sex"


"Med alkohol i kroppen är allt roligt, tom det mest sjukaste. Det går utanför - lr utför"


"Man hinner inte stoppa in den innan den är klar" (vi pratade faktiskt om febertermometern)


"Du du du tar på mig nu" (Låtsades sjunga Sing star)


"Where fuck is my hole?"

"Har du inte koll på din hål Sara?"

"Jag e la för fan kvenna!"

(bäddar min säng) - tolka hur ni vill :P


"Inte gott me för hård" (Jag menade faktiskt pajen Sara!)


Antar att det är/var mycket roligare in real. Skrattade så vi fick ont i magen ;P


Nä,  nu är det dags att fundera på att göra sig iordning inför kvällen. Fest igen...Ha en bra eftermiddag/kväll!

Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards