TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Linda - 25 november 2009 23:00

Usch, jag har varit riktigt dålig på att blogga det senaste..förlåt.


Är mitt uppe i c-uppsatsen nu. Det är en hel del att göra och det ska vara klart innan jul, så dagarna består just nu nästan enbart av plugg plugg plugg...men när det väl är klart ska jag unna mej något riktigt gott. Kanske åka iväg på spa..?


Var och hämtade ut biljetterna till Umeå häromdan. Tihi nu är det bara 2 månader kvar sen drar jag! Ska bli så himla sköj, men lite nervös är jag. Sundsvall är ingen favorit just nu..får sitta och vänta två timmar MITT i natten på deras äckliga station! *uuuaa* Men förhoppningsvis kommer jag levande därifrån ;P Ångrar lite att jag inte tog flyg istället, men men.


Nä, ska krypa ner i sängen nu. God natt på Er!

Carpe Diem!


Och Anna, det stämmer nog att det var I. som tog den. MEN jag är ganska säker på att det var min klubba han snodde och inte min spruta ;P

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards