TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Linda - 30 november 2009 23:14

Har precis sett Love In Manhattan - en riktig tjejfilm :) Sofia tror det är en film som skulle passa dej, om du inte sett den?

Var tom. så man fällde en liten tår emellanåt. Väldigt fin, men lite sorglig.


Jag insåg en hel del saker samtidigt som jag såg den..och jag måste bara säga att jag är nöjd med hur jag har det! :) Är så tacksam för allt! Finns vissa saker som jag gjort det senaste halvåret som jag ångrar, men gud jag har lärt mig en del av dom också! Bl.a ta aldrig någon skit! Varför ta emot massa skit när man kan få så mycket fint av andra?! Skulle kunna skriva värsta inlägget om det här, men klockan är alldeles för mycket nu och ni skulle säkert inte orka läsa allt iaf. ;P


Det är dags för mig att ställa klockan och krypa ner i sängen, för imorgon är det Jkp som gäller hela dan! :)


Carpe Diem!

Av Linda - 30 november 2009 13:28

Oj, tror jag var lite arg när jag kom hem i lördags, lr i söndags kanske man ska säga..? Jaja, nu känns det iaf riktigt förbannat bra!! :)

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards