TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Linda - 28 november 2009 22:19

Här var det inte nyktert längre =) Vinarna är nästan tomma och snart väntar utgång med tillfluffade frisyrer! Nej, vi är inte fjortisar men ibland behöver man bara släppa loss och vara utseendefixerade. Bara så ni vet så är Linda "inte nykter nånstans" och själv har jag svårt att hitta rätt bokstäver... Linda "visar röva ju". Det här är ju kul ju! Kanske inte för er men... "Nu är mitt vin slut" (Linda). Nä om vi skulle fortsätta vårt tvåmansdisco här... innan vi ger oss ut på det stora dansgolvet och skämmer ut oss totalt - haha!

Ha en underbar lördagsnatt!

Kramar Sara och Linda (24 år)!

Av Linda - 28 november 2009 13:53

Jag hade en riktigt mysig dag igår men min lille prins! Hela morgonen låg vi och myste i sängen och tittade på barnprogram. Halv 8 började vi dan. Lite frukost, hoppa i sängen, ännu mer barnprogram. När jag frågade honom vad han ville göra så var det bara åka tåg som gällde. Så vid 11 hoppade vi på tåget till Skövde..Ååå gud vad glad han var. Upp och ner, titta ut genom fönstret, leta efter konduktören, fönstret igen. Ja haha mysigt var det. I Skövde var det Mc Donald's som gällde för den lille. Och sen en del shopping för min del :P Så nu är klänning till nyår inhandlad..illa nöjd :) Väl tillbaka i stan var det mys med hela familjen på nya konditoriet. När jag kom hem vid 18 var jag helt dö..Men gud vilken underbar dag jag hade haft! :)


Idag är det matlagning + vin med Sara som gäller..mys värre det också. :) Är verkligen så glad att jag har de här underbara människorna i mitt liv!  


Ni får ha en bra dag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards