TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Linda - 29 juli 2011 14:50

1 ½ vecka kvar på semestern, men än har jag/vi mycket kvar att göra. Ikväll ska vi till J. på fest. Fira att N. är hemma i Sverige efter 4 år. Hon bor på Dominikanska Republiken annars, inte alls avis! Sen imorgon är det cruising här i Falköping, då är det flygfältet som gäller + lite partaj på kvällen. Ska bli roligt!


Veckan som varit har vart full med saker att göra, massa roliga. Blev ganska besviken i tisdags dock, men pratade med A. som sa det jag ville höra och som förstod mig. Och eftersom han är världens bästa så kom han redan på tisdagen istället för på onsdagen! Men men, det bra väger upp det dåliga! Har varit en tripp till Lager 157 där det shoppades en del + middag hos min söta farmor. En lätt lunch skulle hon bjuda på..Men på bordet stod ris som räckte till 15 personer, 2 sorters kycklingar, grönsaker, frukter och några olika sorters kex. Ändå var hon rädd att hon hade glömt något. Ja, man kanske blir sån när man blir farmor? Enligt henne själv så är det så. Hon är bara för söt!

Vi har även hunnit med en tripp ut till skogen med E. för att plocka kantareller. Blev inte så mycket, men räckte. Jag och A. hittade ju lite när vi var ute i lördags. Typ 5 liter, men då var vi bara ute 15 min eftersom vi hade bråttom.


Idag har vi varit inne i stan en sväng. Det var dags för besiktning av min lägenhet, oerhört skönt att ha blivit av med den nu! Så japp, nu är man sambo på riktigt!

Vi har även rest tältet som vi ska ha när vi åker iväg på tältsemester på söndag. Guuudars vad stor det är. Vi lär ju få plats om man säger så. Funderar lite smått på om man ska sätta upp en skylt utanför tältet på campingen: Rum uthyres! Det kanske vore något..?


Nä, nu ska jag springa ner och ta hand om tvätten och slänga i en ny maskin. Ha en bra helg!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards