TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Linda - 20 juli 2011 10:52

Oj oj vilket härligt ljud man vaknade till idag...not! Vaknade strax innan 8 av att det borrade som fan..tänkte: Shit nu kommer snart borren genom väggen. Men kom lika snabbt på att det var i källaren de var! Tänkte haft lite morgonmys framför tv:n i sängen, men icke. Det kom fram bild, men inga kanaler var tillgängliga. Så det sket sig det också! Fram med datorn för att se om det fanns något att göra där. Nee, men snälla Linda kunde du väl räknat ut. Funkar inte tv:n så funkar inte nätet heller! Där brast det, då vart jag förbannad..Det är då det är tur att man har TVÅ bredband! Ett trådlöst och ett mobilt! Japp om bara det mobila fungerar som sagt och det är klart att det inte gjorde. 3 i stortan borde la funka?? Efter ett bra tag så valde det mobila att fungera. Det andra är fortfarande dött och jag tänker inte lägga någon energi på att ta reda på vad felet är, utan det får A. göra när han kommer hem.


Men men, idag provjobbar jag som hemmafru igen. Precis strykt all tvätt jag tvättade igår och ska snart laga mat tills min arbetande man kommer hem! Haha..låter la glassigt värre?? ;)


Carpe Diem!





Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards