TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Linda - 11 juli 2011 06:02

I förra veckan fick jag reda på att en av mina barndomsvänners mamma hade gått bort. Det stack till i hjärtat på mig! Livet är bra orättvist! Denna människa var en oerhört go och glad person..blev mormor för något år sedan och nu, nu har lillkillen ingen mormor kvar. Och min vän ingen mamma. Jag tänker på dom och skänker dem all min styrka! Hur kan en sån fin människa få försvinna?! Återigen blir man påmind av hur fort livet kan vända. Min mamma hade sett henne för ca 2 veckor sedan och tänkt gått fram och pratat med henne, men gjorde det aldrig. Och när pratade/träffade jag henne sist? Det minns jag knappt. Men inte hade man någon tanke på att det skulle hända så snart. Hon som var så ung! Nu går mina tankar till min väns familj och jag hoppas att de känner att jag finns med dem i mina tankar! Och ännu en gång har himlen fått en ängel alldeles för tidigt!

Min vän hade lagt ut denna låten till sin mamma häromdan, och tänkte lägga ut den här för hennes skull!



R.I.P


Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards