TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Linda - 28 september 2010 18:20

  


R.I.P Elin! Familjen har förlorat en fin dotter/syster...Men himlen har fått en ny fin ängel!


Att ngt sånt här kan hända, är helt ofattbart. Vart är vi på väg ngnstans?

Ikväll tänder jag ett ljus för dig Elin! Ett ljus som ska skänka styrka till din famij och nära vänner!


Vila i frid

Av Linda - 28 september 2010 13:50

Försöker fortfarande att hoppas att det inte är Elin dom hittat!! Hur kan det finnas såna grymma människor?!! Oskyldiga människor..människor som inte gjort dom något. Ja jag förstår verkligen inte detta!!

Av Linda - 28 september 2010 13:22

Känns inte alls kul. Magen igen..tagit en omeprazol ifall det är katarr..hoppas hoppas, så det inte är pga gallan. :( Det har släppt lite, men har helt klart fortfarande ont. Får väl se, hur jag gör. Blir det värre lr inte försvinner så får jag väl prata med någon. :( Vilket jag gärna slipper..usch. I samråd med mamma så sa vi att jag skulle avvakta och se. Men blir nog till att vara hemma imorgon också :( Det suger verkligen. :'( Men jobba med det här går ju inte..tyvärr.

Mamma kommer iaf förbi efter att hon slutat jobbet..:) Skönt med sällskap, och alltid skönt att ha mamma runt sig när man inte mår bra...även fast man är 25 år. ;P


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards