TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Linda - 14 september 2010 19:19

Igår gjorde jag det där besöket som jag länge försökt förtränga...tandläkaren. Det var dags att ta bort den sista och den besvärligaste visdomstanden. :( Innan var det sagt att vi skulle vara tvungna att såga i den, skära i tandköttet m.m Kanske inte så konstigt att jag varit lite orolig?? När jag väl låg där så såg han nog att jag inte tyckte om situationen särskilt mycket. Helt tyst, pillade med naglarna och skakade på fötterna. Hmm..till slut sa han att han skulle försöka ta ut den som vanligt, om det gick. Med ens så släppte det lite, men sen kom jag på att det måste ju göra sjukt ont eftersom den var så svår. Och mycket riktigt...shit alltså! Var så det kom tårar! Skrek det går fan inte det här. Med en hand tryckte han ner käken så långt det bara gick (att den inte knäcktes, hmm) och med den andra drog han och slet i tanden. När jag skrek slutade han och tittade konstigt på mig. "Gör det ont?"...Hallå, nee jag skriker bara för att jag tycker det är kul. Vad tror du? Klart det gjorde ont! Jag tittade lika dumt tillbaka på honom..o behövde inte säga något. Det var mer bedövning som gällde. Efter det var jag helt väck i munnen. Visst att det kändes, men absolut inte som innan.

Efter besöket åkte jag och mamma till Skövde (tagit ledigt från jobbet, och tydligen hade jag inte fått jobba ändå..sjukt). Skulle "tycka-synd-om-mig-shoppa" lite. (Japp, jag hittar alltid orsaker till att kunna shoppa med gott samvete ;)) Och det blev en del...hade jag haft fler läsare så kanske jag hade gjort mig besväret att ta kort och lägga upp det, men ser ingen mening med det nu. Blev iaf en mysdress, mascara, Kjol till F., klänning, 2 par skor, parfym o hårprodukter. Ja det var nog bara det..Riktigt nöjd :) Mindre nöjd efter 3 h när det var dags att äta..bedövningen hade släppt och jesus säger jag bara..i med tabletter och se glad ut. Men nu är den borta...kommer ha ont någon dag, men det är nog hel klart värt det! :)


Annars så, ja jag mår nog rätt bra faktiskt. Vi får väl se...
Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards