TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Linda - 13 september 2010 18:27

Vilken underbar helg jag haft. Och än är den inte riktigt slut. Vart ledig idag :)

Helgen började som jag skrivit innan med att jag och E. drog på bio i Skövde...riktigt mys. Får göras om, snart! :) Lördan var det Åsarp, middag + barnvakt åt mina älsklingar som gällde. Sen som sagt vidare till J. och J. i Borås för fest! Oooohhh shit alltså! Hade en kanon bra kväll och natt! En klockren förfest, med en klockren utgång, Harrys! C. (grannen i Falkenberg, bor i Borås) och D. (också en kille som har stuga i Falkenberg) kom förbi förfesten, så jävla sköj att träffa dom!! Dom hakade även på till Harrys. Där vi skakade rumpa! :) Tyvärr fanns det en del nötter där med..tog inte 5 minuter innan jag kände en arm runt mig och någon som stod och dansade tätt intill. Körde den snälla varianten och lyfte undan armen och tittade lite på personen, men icke. Tog 10 sek så var den där igen. Och så höll det på. Även J. försökte visa honon, men icke. Till slut skickade jag ett sms till C. och drog en armbåge i magen på personen. Okej kanske inte det snällaste, men är man så trög så får man ta det. Sen var det till att stå inne på toaletten tills C. kom, men då hade äntligen personen fattat och dragit. Puuuh. Stötte även på en del andra nötter, men där körde man med "om-blickar-kunde-döda-metoden"...och det funkade! :) Haha..shit. Ja ja..en grym kväll.  :) = att jag lär nog åka till Borås fler gånger och festa! :) Hur jag mådde dagen efter? Haha oj..skyller allt på J's. bål. Ja faktiskt. Den var fasligt god och fasligt farligt! ;) Men jag hade sån tur så C. körde mig till stationen. TACK! Hade aldrig hittat dit annars...

Igår gjorde man inte många knop, men det var ändå en kanon dag ;)

Av Linda - 13 september 2010 18:20

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards