TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Linda - 4 september 2010 09:45

Sovit gott? Själv har jag sovit som en sessa. :) Härligt att få sova ut!

Igår hade jag en helt galet bra dag! :D Tanken var egentligen att jag skulle åkt till Västerås, men istället träffade jag E. och hjälpte henne att flytta.:) Sen direkt till brorsan och hans underbara familj. Fotboll som stod på schemat. Först Kinnarp/Slutarp och sen direkt hem till dom för att slänga sig på soffan och se på mer fotboll. + MASSA mys med mina små godingar! <3 Måste bara säga att jag har en av världens bästa familj!! Jag, L och F under en filt, godis o fotboll = bästaste fredagsmyset på länge! Ååå jag var med om något så sött på vägen ut till Kinnarp, min lille L. satt och sjöng med i Dancing on my own...ska tilläggas att han är 3 år, så ni kan säkert tänka er hur sött det lät :) En riktig stjärna är han ;)


Nä oj dags för mig att sminka mig och dra ner till J. Ännu mer fotboll som gäller :D Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards