TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Linda - 26 september 2010 16:58

Ja då var det söndag igen då. Jösses vad helgerna går fort, men det är väl så när man har saker att göra HELA tiden. :) Har hunnit med att träffa delar av släkten, en utekväll i Lidköping, en utekväll i Falköping, umgåtts lite med J. och idag har E. varit förbi en sväng. Igår var det livat. En gammal kompis som flyttat till Skövde var här. Så jag, hon, J., E., H. och M. satt här och drack lite, innan vi skulle vidare till Terrassen som hade premiär av rockbaren och heaven. Dom hade gjort en stor ombyggnad, enligt dom själva, och vart sjutton den ombyggnade var vet jag inte. Iofs var jag och A. rätt bra i gasen. (Påminn mig att aldrig mer ska spela "Jag har aldrig..."!) Det enda dom hade gjort var att de hade skärmat av stora dansgolvet med en skjutdörr. Bytt ut lite bord och stolar så det stod mjuka fluffiga soffor där istället, och luftiga gardiner. Det var iofs rätt mysigt ;) Och vart Rockbaren var förstod jag nog aldrig riktigt...hmm. Ja ja..det var iaf en mycket trevlig kväll! :)


Kvällen citat: "Jävlar vad jag red på dig" - A.J Att jag inte dog av skratt. :D


Och idag är vi igång med bak, och letar även efter goda recept...som man kan laga någon gång när man har tid...om sisådär 40 år när man är pensionär med andra ord ;P


Nä, dags för mat och fortsatt bak. Ha det bra gott folk!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards