TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Linda - 27 mars 2009 15:37

Det är inte ofta jag blåser mitt hår. Men suck, idag var jag tvungen. Ja och vad tror Ni händer då? Jo fanskapet börjar typ att brinna. Började med att den lät som jag vet inte vad, eller jo ungefär som det vore någon som spelade fiol. Jaha tänkte jag. Den är ju lite gammal så det är väl inte så farligt. Sen började den "gasa", "bromsa", "gasa", "bromsa".... Vad nu? Nu dör den snart tänkte jag. Men nähe levde lite till. Sen började det lukta bränt som as..hmm...sen ser jag hur det börjar ryka som fan. Shit! När jag tittar på den så har den ändrat färg till röd. Opps! Och när jag tittar i den så lyser det rött som as och ryker som katten! Min första tanke var ju inte att stänga av den (som det kanske hade varit hos alla andra) utan jag står där och stirrar på min stackars hårfön och funderar på hur jag nu ska lyckas platta håret och hinna klart i tid. Suck. Det var först när den började bli riktigt varm som tanken kom att jag borde stänga av den...Så nu sitter jag här, med en hårfön mindre, och torrt hår på ena halvan på huvudet och vått på andra sidan, och kommer garanterat inte hinna klart. Så jag har gett upp! Vad mer ska jävlas med mig idag??

Av Linda - 27 mars 2009 14:11

Försök inte att torka BH i micron - det funkar inte. :P

Haha fick detta tipset av min kompis. Hon hade testat det sa hon. Hur smart får man vara eller? :P Haha..

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards