TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Linda - 2 mars 2009 21:38

Prinsen är så go!

Efter att ha suttit i min lägenhet i 3 h, utan fungerande tv, internet och telefon fick jag nog och packade mina saker och gick upp till brorsan. Lååångt. Och värsta snön också. När jag kom upp dit låg de o vilade. Jag smög in och la mig och tittade på Grey's Anatomy. Sen efter nästan en timme hörde jag någon i trappan: "Inna här, Inna här!". Gullunge där! Sen var det bus som gällde samtidigt som faster försökte plugga. Gick sådär. Men nu är arbetet iaf inne. :)

Såg på Skrållan idag med bebis. Haha en riktig goding det! Jösses vad jag skrattade!


Nu sitter jag ute hos mamma. Mys. Imorgon ska jag upp till en skola och ha boksamtal med några elever. Ska bli spännande. Ska bli roligt att få träffa dem igen. Har inte varit där på en månad nu.


Nä, dags för sängen? eller iaf tv:n?

Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards