TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Linda - 1 mars 2009 11:19


Helt okej...eller vad säger Ni?

Av Linda - 1 mars 2009 10:55

Vilken lyckad kväll det var igår! Så kul har jag inte haft på riktigt länge..även fast vissa var Kärringar o inte gick in. :P

Kvällen började med fin middag hos J. Grillad annans, grillade tomater, lasagne, kyckling, lax och pastasallad. Gott som bare den! Tack J.! Grannen under hade fest också och antagligen kände några utav dem den goda matlukten för lägenheten stormades av några goa pojkar som åt med god aptit. Haha öl i lasagnen. Den var fan bra Madde! :) Sen var det mys som gällde. Godis i stora lass och lite roliga lekar. Strax innan tolv gick vi vidare till Terrassen. Himla trevligt måste jag säga. Träffade på en klasskompis från Jkp. Go brud det där. Haha. :) Frågan är bara varför man åker till Mullsjö för att gå ut i Falköping, när man lika gärna kan åka till Jönköping...? Jaja, var iaf roligt att träffa henne! :)

Vad som är mindre roligt är hur jag känner mig idag. :( Men men. Man lever bara en gång. Fast det kanske är så att man egentligen ska ta det lugnt då? Ja ja..försent nu. :P

Tack tjejer för en underbar kväll! :) Det var precis vad jag behövde!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards