TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Linda - 7 mars 2009 14:58


Suck vilken huvudvärk jag fått...så illa typiskt! Men jag ska inte vara kärring ikväll! :P Blir till att vila en stund.

Av Linda - 7 mars 2009 13:11

Så trött så trött...Har inte hunnit göra ngt vettigt idag. :( Tanken var att jag skulle upp vid 7 och titta på fotboll, men tack vare sega fulla och bråkiga personer så blev det inte så. Men nu är jag nyduschad och ska alldeles strax äta lite. :) Senare blir det nog en promenix och ikväll är det fest som gäller...skräll. :P Men kan nog bli riktigt roligt ikväll. :)


Igår då. Jag och min goa Sa. gick upp till resebyrån för att titta efter en resa. Men blev ingen bokad. Bestämde oss för att vänta lite till. Vi åkte istället till lägenheten och spelade Buzz. Jävligt roligt spel det där...NOT! :P Vid halv 6 kom Bebis + fler pöjkar som skulle ladda upp inför Håkan Hellström. Bebis var inte alls på humör..gallskrek hela första halvtimmen och skulle bara vara hos mig. Lite jobbigt där. Inget dög. Men efter ett tag var han i farten igen. Och gissa vad som gällde? Japp, fotboll. Jösses det var bollar överallt. Haha så himla söt är han! Tror han vann. :P Senare var det Puh som gällde..inte en gång utan två gånger, eller var det tre? Ja ja efter halva första gången sov Sa. på andra soffan. Efter hela första halvsov jag i soffan med en klarvaken Bebis bredvid mig.

Vid 9 kom Linda ner...efter en stund drog vi upp till P. Haha dom är ju bara för roliga. :) Undra om kl. ringde 7? Ja haha...


När jag kom till Skövde, o efter en lång väntan, mötte jag bröderna G. inne i centrum....bråkandes. Skräll! Då var jag sådär glad kan jag ju säga. NEPP! (+ att jag fick gå själv genom halva Skövde...typ) Efter att J. blivit förbannad på pizzagubbarna på ett ställe så var det äntligen dags för att åka hem...Det tog över två timmar att hämta dom. Suck! Ja och tack vare dom så kom jag nu inte upp till fotbollen i morses..o därför missade jag Jennys snygga mål! Skit också!


Nu måste jag äta. Hörs!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards