TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linda - 25 mars 2009 21:04

Jag och min klasskompis hamnade i en konstig diskussion på MSN förut. Och behöver nu lite hjälp!

Man kallar ju blonda för blondiner och brunhåriga för brunetter. Mm inget konstigt med det. Men vad sjutton kallar man svarthårig? Inte svartingar...eller? Vore bra konstigt isf. Hmm vad säger Ni??

Av Linda - 25 mars 2009 17:36

Pluggat nästan hela dan idag...men nu är snart arbetet klart! :) har inte varit det lättaste. Koppla till kurslitteratur. Ja, det hade varit lätt om man läst den. Men men...vill man så går det ändå. :P


Funderar på om jag ska gå ner o sola senare? Vore bra härligt. Tycker jag faktiskt att jag kan få göra nu när jag pluggat så bra idag. :P


Ibland känns allt kanon, ibland botten! Just nu? Hmm...ngnstans i mitten skulle jag vilja säga. Sitter mitt ute i ingenstans (typ, eller egentligen inte, men men..), alla jobbar, skit på tv:n och ett internet som bara funkar när det själv vill. Ja herregud hur ska jag klara detta i 2 månader? :P Nä, så hemskt är det inte. Får tänka så här; Jag bor jävligt billigt och får oftast maten serverad. Så jag ska nog inte klaga egentligen. :P


Dags för en liten promenix nu. Ha det bra! :)

Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards