TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Linda - 17 oktober 2009 15:40

Så avis på Sa. som är i Sthlm idag!! MEN snart är det min tur! Längtar så efter att få träffa dom bästaste igen! Var så längesen nu..åsså kommer det bli en hel del shopping också. Och det gillar vi ju :) Ska bli kul och se hur huset ser ut. Har inte varit ute och sett det än. Brukar ju bo på hotell när jag är där uppe..haha i centrum. Japp, kräsen är jag. Kanske därför det är så svårt att hitta hotell nu? Ni vet, det ska vara billigt, men det ska vara fräscht, ligga centralt m.m Hmm, det går inte riktigt ihop sig va? :P Sist var det Hotell Amaranten på Kungsholmen som gällde. Och jag måste säga att det var ett riktigt bra hotell! Och det tog faktiskt inte så lång tid att gå till Gamla stan. :) Ett hotell jag verkligen rekommenderar. Och Prins Phillips hotell..men det ligger ju ute vid Skärholmen. Men bara några meter utanför entrén finns ett shoppingcenter. :) Men nja..jag tar som sagt hellre ett hotell som ligger mer centralt. Slippa spårvagnarna och skit. Visst inte svårt att hitta rätt, men guuuud vad snuskiga dom är, uscha! Haha oj vad jag spårade nu!

Jag hoppas iaf att Sa. har haft en fin dag där uppe med sin kära mamma! Ätit gott, vart vid slottet kanske och shoppat och bara umgåtts! :)


Nu ska jag titta till maten, men ha en bra kväll!

Carpe Diem!

Av Linda - 17 oktober 2009 11:56

Igår kom årets första snö, och jag kan väl inte påstå att jag var överlycklig över det..men det var så härligt att se hur glada barnen blev. :) Dom skulle åka pulka, göra snögubbar..fast riktigt så mycket snö var det ju inte. :P När jag slutade vid 12 så hade det börjat regna istället, och några timmar senare så såg man ingen snö längre. Skönt tyckte jag, men tror att det var en hel hög med barn som blev väldigt besvikna.


Ja ja, efter jobbet åkte jag till dagis för att hämta bebis och busa med honom en stund. :) När jag kom dit så sov han fortfarande så jag kröp ner bredvid honom så låg vi och myste en stund. Som vanligt så fick han bestämma vad vi skulle göra..slutade med att vi stod inne i leksaksaffären och tittade på bilar. Jag sa att vi bara skulle titta..men hur sjutton kunde man låta bli att köpa något när han stod där och tittade bedjande på mig..och hans ögon var så söta. Ja han vet precis hur han ska göra. Det slutade iaf med att han kom ut 5 bilar rikare och jag några kronor fattigare. Men så nöjd han var :) Sen ville han åka tåg, men där gick gränsen. Lyckades övertala honom så vi gick och fikade och åt köttbulle (chokladboll) istället. Och vet Ni, jag ska aldrig mer säga åt några barn att äta upp det dom har på tallriken, för det fick jag tillbaka igår när jag inte åt upp min chokladboll. Jösses.

Min fredag var helt underbar och full med kärlek och glädje, för bättre pöjk än min brorson finns nog inte! Haha så säger väl iofs alla. :P


Idag blir det till att städa lite, laga god mat och ev. utgång ikväll. :)

Ha en bra lördag!

Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards