TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Linda - 7 oktober 2009 10:07

Forfarande hemma. :( Visst ibland kan det vara skönt att bara vara hemma och slappa, men nu börjar jag bli riktigt rastlös. Inte gjort en enda vettig sak sen i söndags..Hela måndan sov jag bort, förutom förmiddan då som spenderades på sjukhuset. Igår klarade jag av att vara vaken heeeela dagen, lr nästan iaf :P Hade ett mindre utbrott på min DVD igår också, lr nu ljög jag. Jag var förbannad på min DVD! Höll på i över en timme med att få igång en film, men icke då. Kom på till slut att jag sett filmen genom J's. PS3 innan, eftersom det var något konstigt med den. Japp, ibland är det mindre bra att vara så envis som jag är. ;P

Idag ska jag vila upp mig, för imorgon SKA jag till jobbet igen! Saknar de goa barnen!!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards