TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Linda - 14 oktober 2009 20:02

Vilken start på veckan säger jag bara. Har verkligen varit upp och ner! Började i måndags när jag skulle ner till källaren för att hämta cykeln. Då hade någon idiot varit framme och släppt ut luften ur däcken! Där kan jag säga att det kom en ganska lång ramsa som innehöll en rad mindre fina ord! :P Kl. var 7.20 och jag skulle vara på jobbet 7.30 Jag stod och tittade och funderade på om jag skulle pumpa däcken, men kom på lika fort att jag inte har någon cykelpump. Suck. Jag var sssååå nära att gå upp till lägenheten igen och krypa ner i sängen, men ändrade mig som tur var och GICK/SPRANG bort till jobbet. Lagom glad..Tur att barnen är så himla goa och fick mig på bättre humör! :) Väl hemma så kom mamma förbi med en cykelpump och vi gick ner för att pumpa i luft, men det funkade inte. Det pös ut lika fort igen! Återigen en ramsa med mindre fina ord! Ringde min kära bror som kom ner för att hjälpa mig, men icke då! Så idioterna har förstört ventilerna, och vi tror även att de har skurit i däckena. Det var inte bara min cykel som de förstörde utan ALLA cyklar som stod nere i cykelförrådet! Vem fan roar sig med sånt lr?? Vilka jäkla nötter säger jag bara! Folk som helt saknar ett vettigt liv!!


Tisdagens start var raka motsatsen av måndagens! Gick ut på PingPong och såg att min tenta blivit rättad! wiiiee..nervöst klickade jag ner för att se resultatet! 2 poäng ifrån fullt, alltså VG. Jag som verkligen trodde jag skulle köra på den tentan! Så jag är riktigt nöjd nu! :) Så nu blir det belöning: massage. Ååå vad gottit! Att cykeln var förstörd var som bortblåst hela dagen...och vem bryr sig om den just nu? Nu måste jag glädjas av min lyckade tenta. Så på lördag blir det till att fira. Haha, men det blir ju inte speciellt. Vi firar ju varje helg här. :P


Nä, ska mysa ner mig i soffan nu. :)

Carpe Diem!


Just det, jag är brunett igen :P

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards