TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Linda - 8 oktober 2009 20:30

Någon mer än jag som tittar på Singing Bee? Haha att jag inte dör! Har inte tyckt om programmet särskillt mycket innan, men idag är det ju riktigt bra :) Den där Totte är inte att leka med..Säger som, hmm var det Blossom?, Tänk att bli utklassad av en apa! Haha. :)


Av Linda - 8 oktober 2009 19:34

Orkade ta mig till jobbet idag..wiiie :) Var så roligt att träffa barnen igen! Men nu är jag helt slut. Inte konstigt kanske. Jag fick tom. för mig att gå dit idag, kors. Gjorde jag förra veckan med, men då var jag ju frisk. Idag var det faktiskt riktigt jobbigt, så när jag kom hem (efter 1 h övertid) så slängde jag mej i soffan med laptopen. Hann inte mer än starta datorn så hörde jag värsta smällen. Gaaaah det åskade. Jag hoppade upp ur soffan, drog ut sladden och kröp ner under täcket i sängen. Rätt som det var så smälldes balkongdörren upp, som jag tidigare hade öppnat på glänt. Sprang upp för att stänga den och precis när jag tog tag i handtaget såg jag blixten och sen en jädrans smäll. Bums ner i sängen igen. Löjligt? Sorry, men jag kan inte rå för det. När jag är helt ensam så är jag sjukt rädd för åskan, är jag med någon annan så är det ingen fara. Vet inte riktigt varför jag är rädd, men en del är ju det..ja och jag är väl en del av den delen antar jag ;P Men är jag med någon så kan jag nästan tycka det är mysigt. Tända lite ljus och krypa ner i soffan under en filt. Haha konstigt va? Själv - rädd, med någon annan - mysigt. Ja ja..gud vad jag spårade nu. Ber verkligen om ursäkt för det!


Carpe Diem!

Och en hög med kramar till Er alla! :)



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards