TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Linda - 4 oktober 2009 11:29

Igår hade vi tjejkväll här hemma hos mig..mys värre :) Linda kom ner lite innan de andra så vi hann laga lite mat och tjöta, mycket trevlig! Vid 20-tiden så kom även S. och Sa. Och då plockades "drickan" fram och sällskapsspel stod på listan, Vem vill bli miljonär?. Riktigt kul. Jag tröttnade dock lite innan de andra, så jag fick leka programledare :P En hel del skratt blev det med. Är det någon som vet att det växer kottar i ekar? Japp, enligt en så var det så. :P Haha så sött. Tror det var lite missförstånd där va?

Vid halv tolv var det dags att röra sig vidare, eller iaf för mig och S. Haha, ja vad ska vi säga om det?! Inte allt för mycket folk ute, men ganska roligt folk ändå. A. var ute..inte allt för ofta han är ute längre. Fuller va han med, så blev en del hoppande med honom. :P Sen började det spåra ur lite. Men inget som man inte skrattade åt. Haha sicket fölk! Dom är för härliga ;)


I fredags hade vi famljemiddag uppe hos bästaste bror och idolmys. Och Godingen är bara för underbar! "Ja, det gör vi!" Åå sakna!


Nu ska jag trycka i mig lite frukost/lunch. Och snart kommer bror förbi. :)

Ha en bra söndag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards