TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Rubrik saknas

Av Linda - 25 juli 2009 12:53

Hann inte med något inlägg igår. Hade fullt upp att göra från kl. 7 på morgonen till 1 i natt. Blev som sagt lite shopping igår. Som alltid när man är ute efter något så hittar man inget. Såg ut att bli så igår också, men envis som jag är så gick jag runt och letade, och till sist hittade jag massa snyggt. Problemet blev sen istället..vad sjutton ska jag inte ha?! Det slutade iaf med att jag kom hem med två par jeansleggins (nöjd), och tre stycken linnen (fest). Var det bara det? Just det lite nya underkläder också. Så illa nöjd är jag. :)

Efter min lilla shoppingrunda med min kusin var det Emilia som gällde. Hon satt så snällt och väntade i min lägenhet när jag kom hem. Mys och mötas av Vera i dörren. Hon är för söter förresten. :)

Kvällen var tänkt att bli lugn, men traskade efter en stund upp till Emilia och sedan vidare till J's mamma, där det var fest. Ja gud. :P Vid halv 1 var jag helt dö, och bestämde mig för att gå hem och sova, men tss, varför skulle jag få göra det? Nä, då hade grannen en hund i sin lägenhet som stod och skällde. Okej att den började skälla när jag kom i trappuppgången. Det kan jag ta. Men att den sen fortsätter 1½ timme. Nä, det kan jag fan inte ta! Hunden skällde, jag skällde, hunden skällde, jag blev mer förbannad, hunden skällde ännu mer, jag gav upp...

 
 
Ingen bild

Sofia

26 juli 2009 10:54

Testa omvänd psukologi nästa gång :P Tala om för hunden hur duktig den är så ska du se att den tystnar! Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards