TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Linda - 18 augusti 2011 21:34

Känner mig inte tipp-topp just nu! Har varit mycket det sista. Det bara snurrar i mitt huvud! Många stor frågetecken..som behöver redas ut och med tiden lär de göra det också. Lite nedstämdhet, vilket jag inte gillar. Men men..samma sak där, det reder ut sig också så jag blir fit-for-fight igen. Men just nu känner jag mig mindre glad (för att låta lite positivare). En känsla jag absolut inte gillar, men en känsla man måste känna ibland för att uppskatta den braiga känslan sen. Gud vad jag svamlar nu, skulle vilja skriva mycket..men just nu orkar jag inte, och kan inte riktigt, formulera mig. Och jag tänker faktiskt just nu gå och lägga mig nu, så kanske man känner sig gladare imorgon..? Först ska jag bara snurra några varv åt höger så att det blir jämnt med alla tankar som snurrar åt vänster!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards