TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 15 augusti 2011

???

Av Linda - 15 augusti 2011 22:19


Internet som gör att man missuppfattar mycket? Eller har man gjort något?? Jaa...ibland undrar man. Oftast är det nog missuppfattningar, men man kan ju aldrig vara säker...Att en fråga/en mening kan låta hård, fast den kanske egentligen inte är det. Jaa, det är lätt...väldigt lätt att missuppfatta saker som skrivs på nätet lr sms. Ringa? Nja, det gör man knappt längre. Men då slipper man ju missupffattningar. Men dagens samhälle är inte så..Nu ska man helst skriva textmeddelanden på olika vis. Inte undra på att folk missuppfattas och att folk blir besvikna, sura, osams..you name it!

Ett smile efter kan göra mycket! :) Lr vad säger ni? Nu upplevs inte inlägget lika argt? Det är iaf inte mening att det ska låta argt..det var bara en tanke som ploppade upp i huvudet nyss och det stämmer ju. :)


Men nu ska jag sova. Natti natti gott folk! :)

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards