TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Linda - 27 november 2010 11:32

Igår hade jag och en kompis idolmys. :) Var rätt längesen vi sågs, så var riktigt trevligt. Satt och pratade om allt och ingenting. En riktig tjejkväll med andra ord. Tillbaka till idol då..Jag och min kompis satt och funderade på om Linnea drabbats av fågelinfluensan. För några veckor sedan kunde man se henne hoppa runt som en kyckling på scenen, och igår var hon både struts och svan. Vad tror Ni? ...


Idag är det Borås som gäller! Ska bli skoj, inte varit där sen i september..så det är verkligen på tiden att åka dit. Och eftersom jag har världens goaste pappa så ska han köra mig dit. :) Eftersom SJ är lite roliga..sist ville dom ta mig via Göteborg när jag skulle till Borås. Inte en chans! Eller buss till Ulricehamn och sen buss Ulricehamn-Borås..Och den resan, ja ni kan säkert själva räkna ut att den tar halva dan. Men imorgon var iaf SJ snälla att ta mig den "rätta" vägen hem. Jaja, värt att skriva om egentligen..men det är ju ingen som tvingar Er att läsa ;)


Men nu gott folk är det dags för mig att klä på mig (nyss kommit ut från duschen) och dra ut. Mamma och pappa kommer stå utanför dörren vilken sekund som helst skulle jag tro. Men Ni får ha en bra dag, och ta det lugnt i snön!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards