TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Linda - 13 november 2010 15:04

Det är helg igen då...och för första gången på VÄLDIGT länge så har jag inget inplanerat. Kan vara skönt efter förra helgen och denna veckan..Förra helgen var ju min kusin här och den var rätt intensiv, med en resa till Göteborg, shopping och släktfest. Och veckan har varit..ja till en början bra. :) Men sen vände det på tisdagen och onsdagen...besök på VC m.m och torsdagen fick jag ett slag i ansiktet som kändes lite..och den natten sov jag inte särskilt mycket. Låg och funderade en del. Så det var riktigt skönt med en lugn kväll på soffan igår. Men nu känns allt bättre. Fått ordning på mina tankar..och pratat ut om allt. :) Och igår var E. förbi en sväng på eftermiddagen. Jag skulle hjälpa henne med håret och det blev även en hel del snack. Tack gumman, är så glad att jag har dig. :) <3


Idag var jag nere hos Jenny en sväng. Inte allt för ofta vi ses, vilket är jävligt tråkigt. Det får bli ändring på det tycker jag. Saknar vår tid lite faktiskt. Haha våra tokiga idéer vi hade för oss. Ja gud..var inte där länge, men det var trevligt :)


Nä, funderar på om jag ska ta och rensa min garderob..Hmm undra om det är lika lätt som det är att fylla den? Det återstår att se.


Carpe Diem


Och till Er som ska ut ikväll..ta det lugnt med spriten ;P

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards