TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Linda - 7 november 2010 13:04

...att jag inte har bloggat på ett tag. Det har varit mycket det senaste..med känslor m.m Det går upp..ja, och det gå ner. Man träffar någon..man tycker om någon...Det känns bra, och det känns dåligt. Mest känns det bra..Oj vad snurrigt det blev..Men så snurrigt är det i mitt huvud nu. Saker som sagts, saker som gjort en glad :) Oj nä, får nog inget vettigt ur det här. :P Men de senaste dagarna har varit guld. Min kusin från Sthlm har varit här. :) Blev Göteborg i torsdags, vilket var mycket trevligt...och mysigt. :) Skövde + utgång i fredags, släktfest + utgång i Skövde med T. och brorsans sambo igår. Några fullspäckade dagar, dagar med mycket känslor. Några välbehövliga lediga dagar. :)

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards