TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Mindre glad, förbannad, trött, irriterad, glad, gladare, mys = ja en vanlig onsdag lr?

Av Linda - 13 oktober 2010 20:11

Ja jösses..trodde den här dagen skulle sluta mindre bra. Iaf efter hur den såg ut första halvan av dagen. Lite strul på jobbet..kunde sluta redan 12 iofs vilket var rätt skönt. Hem och varva ner lite. Sen vidare till mamma på hennes jobb, för att hon skulle plocka stygnen. Tro sjutton att ett stygn fastnat. Mmm oooojaa drar riktigt gött....not. Tur det var mamma för då kunde jag med att säga emot. När de väl var borttagna var det bara att åka hem igen för att vila en stund. Lade mig på sängen och tänkte surfa lite på mobilen. Då hänger sig fanskapet. (irriterad, svor lite) Sssåå typiskt. Gick inte göra något. Stängde av den för att starta om den. Ha trodde jag (Ännu mer irriterad "tro fan att den inte startar *pip*telefon".) Min tanke var ju grattis..bara att köpa ny. Och skiten startade inte..Gav upp men då gav den ifrån sig några vibrationer. Men fortfarande död. Hmm...(irriterad) Efter ett bra tag gick skiten igång. Skulle skicka sms = gick inte, skulle ringa = gick inte (fruktansvärt irriterad) Bara att rota fram gamla telen med mitt nya nummer för att flytta över några nummer som behövdes...och sen använda den. När det var gjort....Ja DÅ bestämdes dig den andra telefonen för att börja fungera igen (?????, kliade mig i huvudet och undrade vad den höll på med). Ja ja, nu funkar den iaf. Men känns inte allt för pålitligt, så nu kånkar jag runt med två telefoner....igen. Så för er som känner mig..nås jag inte på telefonen så testa nya numret istället. (för Er som har äran att ha det numret ;P) Vid 15 kom Linda ner. Dags att dra ner till stan för att kika lite...hittade inget. Lr jo p-piller, men ingen vidare rolig shopping direkt :P Blev fika på Lilla Blå med massa snack. Oseriöst snack till mycket seriöst snack. Tack Linda för en trevlig eftermiddag. Nu kör vi onsdagskväll eller fredagskväll snart också :)


Just det, har börjat dricka naturdiets drycker med. Gott? nja inte alltför..men går ner. Tänkte dricka en sån om dagen varvat med riktig mat. Bara dricka sånt tror jag inte på. Det enda jag tror på då är kass mage och en illaluktande toalett ;P


Nu ska jag fortsätta mysa i soffan. :) Bonde söker fru som gäller...HAHA!

Ha en fortsatt bra kväll!


Carpe Diem!

 
 
Linda

Linda

14 oktober 2010 14:55

Tack själv för fikan =)
Yes, vi får ta nån av de där dagarna och njuta av den goda maten hihi

http://Lindadelicious.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards