TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Linda - 4 oktober 2010 18:32

Åå nu är jag tillbaka igen. Härligt att jag mår bättre! :) Det var nog bara katarr :) Nu är jag pigg och glad och i full fart igen! Att vara hemma från jobbet är faktiskt inget kul alls..går bra första dagen, men sen får jag panik. Låg bara i sängen och gjorde inget vettigt alls. Vad då slöseri med dyrbar tid? Hmm, vad då stress i dagen samhälle, när man tänker så eller? Jopp..men den stressen går ju inte komma ifrån. Känns hela tiden som man har bråttom någonstans. Och ska man ingenstans så är det stress över allt som ska göras hemma..Jag borde verkligen stryka den där högen med tvätten, jag borde ta ett svep över golvet, jag borde...och jag borde...Och skulle man en dag inte orka något, ja då får man dåligt samvete för att man inte gjort något. Jaa..gud man hade det bra som barn ;) Men bara för detta så ska jag ta mig en lång härlig dusch och ev. lägga en ansiktsmask. För jag har ju faktiskt redan tagit golven idag. :P


Ha en bra kväll!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards