TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Linda - 26 oktober 2010 16:57

Helgen som var spenderades i Göteborg..Jag åkte ner i fredags kväll/natt och kom hem i söndags. En mycket rolig, mysig och välbehövlig resa. :D Träffade några nya härliga människor och det blev även lite shopping, observera lite!. Endast en festtopp och en stickad väst..ja, en halsduk med. Tog det lite lugnt med pengarna eftersom det närmar sig juletid..Haha riktigt så var det kanske inte. Ska jag vara ärlig så hittade jag inte så mycket jag ville ha. Lite besviken, men ändå inte. För vi vet ju redan att jag verkligen inte behöver mer kläder. (Fortfarande problem med hur jag ska få plats med de kläder jag redan har. Något tips?) Men det blir nog en tripp ner till Gbg innan jul igen. Dels för att köpa löshår och dels för att köpa julklappar..och då blir det nog att man "råkar" shoppa lite kläder också ;)


På kvällen där iaf så var det inflyttningsfest som stod på schemat. Vid 19 kom de flesta gästerna och vi började festa. Och jag måste säga cosmopolitan är bra skit, men jösses vad farligt det är. När jag tog det första glaset så fick jag en "känner-igen-känsla"..Och fick nästan lite "må-illa-känsla". Kunde inte förstå varför..trodde först det var för att den inte var ordentligt kyld, men sen kom jag på det. Min födelsedagsfest 09, 24 år. Kommer Ni ihåg Jenny och Linda? Det var då jag drack cosmopolitan sist. Och vi vet ju hur det gick. Inte undra på att jag fick den där känslan. Men efter att ha druckit upp första glaset så var det inga problem med att få i resten sen ;) En riktigt trevlig fest var det..gick dock aldrig ut, men hade det skoj ändå :)


Söndagen. Hmm behöver jag säga något?? Nä jag tror inte det ;)


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards