TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Linda - 16 oktober 2010 16:35

Är det det här som kallas livet? Ne..måste ju gå ut på så mycket mer. Jag vill få ut så mycket mer iaf! Bor i en lägenhet som jag trivs bra i, men den ligger i en stad som jag inte alls trivs i. :( Jag trivs som fan med alla mina kompisar här, men stan..nej. Händer inget här...Jag har iofs ett jobb som jag trivs kanon på, men även fast jag trivs med det och alla kompisarna...så trivs jag inte i stan. :(

Känner att jag vill få uppleva så mycker mer än det här. Jag är antingen en storstadstjej lr en landettjej...okej landettjej kanske låter sjukt..eftersom det händer än mindre där ute än här i stan, men antingen lugn och ro lr fart och fläkt. Så är det. Just nu känner jag att jag är i så stort behov av miljöombyte. För ett år sedan var jag inne på att flytta...typ till Gbg, men blev aldrig så. Insåg hur mycket jag skulle sakna mina kompisar och familjen. :( Men nu känner jag att jag måste göra något...resan i vår känns som jag skulle behöva nu. Ja, jag vet. Det handlar bara om en vecka och sen är jag tillbaka igen..men tror ändå den skulle vara välbehövlig och ge mej en extra kick.

Just i skrivandets stund känns en flytt från stan i något år som aktuellt..få uppleva lite nya saker för att sedan kanske återvända, och vem vet uppskatta stan igen...?


Men detta försöker vi glömma för kvällen..och ger oss ut på lite äventyr.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards