TheLifeOfLinda

Alla inlägg under april 2010

Av Linda - 5 april 2010 11:46

Jaha då har jag drömt om en viss person i natt igen då. Och återigen skrattade jag lite när jag vaknade. Denna gången kände jag igen honom lite mer ;P Den kalla killen, som inte bryr sig. :S Skönt att det bara var en dröm. Men egentligen vad spelar det för roll? När jag upplever (lr har upplevt iaf) honom som det in real också..? Ja ja.



Av Linda - 3 april 2010 14:15

Åå vilken härlig dag! Även fast jag sovit dåligt i natt (mardrömmar och folk som hört av sig) så vaknade jag glad! :D Har varit nere på stan en sväng med Linda och tittat lite. Hittade inte så mycket..men köpte en skitsnygg sak. Kanske läge att ha den på festen den 24:e?? Annars är det nog inte många som får se den ;P Haha..nöjd nöjd. :D Har även ätit året första glass. Mmmm! Suttit på balkongen och solat lite och bara njutit. Älskar våren! Snart blir det till att göra i ordning sig, fest ikväll igen. Vilket en del kanske inte kan förstå..festa på påsk? Men vi måste väl fira Jesus uppståndelse? ;P Ja, jag var på påskdrama igår. Jösses vad vilsen jag kände mig när jag satt där i kyrkbänken. Men måste säga att dom spelade riktigt bra. Och mina kusiner var så söta :) Och det var roligt att få träffa delar av det gamla gänget. Men jag har lite svårt för det där...Jag fick många funderingar. Satt och tänkte på att alla går till kyrkan nästan varje söndag..och hör samma sak hela tiden. Hur kan man prata om samma sak i så många år? Tar det aldrig slut liksom? Hänger ni med? Ja jag vet inte. Jag diggar dom som verkligen tror på detta...själv har jag svårt att köpa allt det där. :S

Av Linda - 1 april 2010 21:45

Ja sicken dag! Jag säger då det. Åkte ut till jobbet framåt 10 och jobbade i 4 h. Kort och härlig dag! Film och popcorn med barnen :) Direkt efter jobbet var det Skövde som gällde. Shopping och bio :) Hittade dock inte allt för mycket, men kanske var lika bra :P Haha och Skövdebor alltså. Stod inne i en affär, då jag ser hur 5 personal springer mot utgången. Tänkte för mig själv "Jaha ngn har snattat" Men sen kom jag på lika snabbt: "Vem fan snattar i en sån här affär?" Dom kommer tillbaka in och säger till de andra att det är tornado ute. Haha yeah right! Bara för att det råkade blåsa och regna lite..eller okej, en del då. Härlig kommentar tjejer ;P


På väg till biografen hände något förfärligt :( Det var löpning som gällde från bilen bort till biografen, pga "tornadon"..haha. Och vad händer? Jo mina skor går sönder!! Sulan släppte..den hängde bara där i tåspetsen, snyft. Och jag som var så himla nöjd över att jag hade lyckats med att inte köpa ett endaste par skor, trots att vi varit inne i en del skoaffärer. (Dom som känner mig vet att jag har lite problem med skor, köper för många ;P) Men nu var det helt kört iaf. Var bara att gå och köpa ett par nya. Även fast jag hade en bra ursäkt till att köpa nya så kändes det inte kul...vill ha mina stövlar! Sorg :(


Vi såg filmen Remember me. Vi tyckte lite olika om filmen, men jag tyckte iaf att det var bra. Fin, kärlek, glädje, tårar, hemsk..ja det är några ord som beskriver filmen. Sen är han ju bara så sjukt het också...åå mumma! ;)


Tänkte faktiskt krypa ner i sängen. Lite trött efter dagen, och imorgon ska jag på middag med familjen och gå på påskdrama. Kan bli mys! :)


Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards