TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Linda - 19 april 2010 20:35

Låg precis och tänkte tillbaka på året som gått. En helt underbart år, men även ett pissigt år! Jag har stött på idioter, svin..men även riktigt änglar. Lärt känna många härliga människor som gör mig gott! :) Jag har sett sidor av folk som jag nog egentligen inte velat se, men samtidigt var det bra att jag fick se dom. Jag har lärt mig mycket...Mycket från mindre roliga saker, t.ex har jag lärt mig att jag är värd så mycket mer! Att jag inte är värd att behöva ta skit! Men jag har även lärt mig att jag inte ska vara en bitch (speciella situationer), utan försöka vara trevlig. Tänkte nog inte då att jag kunde uppfattas som en bitch, men det fick I. mig att inse. Jag ska inte mura in mig..men hur lätt är det inte att göra det, när man är sjukt rädd för att bli sårad? Lättare att mura upp en mur och bli en bitch som I. kallade det. Jag har även hört att jag kan vara känslokall, om det var allvarligt sagt av personen vet jag inte. (hoppas inte, och jag tror inte det heller..?) Men men jag skulle nog inte vilja kalla mig bitch men...mindre trevlig. Kör taggarna utåt så fort jag känner mig stött. Men det är ju för att inte bli sårad..men ändå har jag lyckats bli det under året. Jaa..det kanske är ett beteende som inte håller då? Jag har provat på att vara trevlig istället, som I. bad mig..inte lätt alla gånger, men försöker.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards