TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Linda - 28 april 2010 13:59

Nu har jag varit och gjort mina naglar. Sjukt snyggt måste jag säga! Vanliga fransk manikyr med dekorationer på. :) När jag lyckats ta en bra bild så ska ni få se dom. Inte lätt att göra det själv..tyvärr. När jag satt där inne kom min bästa kompis mamma in genom dörren. Hon skulle lacka sina naglar. Nice, kul att ha henne som granne där inne under tiden :) Å vilka snygga naglar hon fick, tufft!

Ja ja..nu väntar jag på att Emilia ska höra av sig. Det är ju hennes dag idag så vi ska fira lite. Haha med att åka till Skara. Och senare blir det ridskolan. Ska följa med henne dit och se när hon rider. Jag själv ska inte rida, fast jag är bra sugen. Får ta och åka ut till N. i helgen. Inte varit där på en vecka nu :S Illa, jag vet. Men har haft mycket det sista..jobbat extra på jobbet m.m Men på lördag ska jag allt försöka ta mig utåt. :)

Oj, vilken vändning av inlägg först lite snyggt om naglar med övergång till "skitgöra" = stallet :P Tur att naglarna är ganska tåliga :) Får väl köra med vantar annars...lr inte. Nä nu är det dags att sätta igång här. Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards