TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Examen + 25 årsdagen!

Av Linda - 24 januari 2010 20:48

Jösses vilken helg. Här har det firats kan jag lova! :)


I fredags tog jag examen från Högskolan för lärande och kommunikation nere i Jönköping. Känns så otroligt skönt, men samtidigt är det lite tråkigt också. Ni förstår säkert hur jag menar. Den dagen började med att sitta inne på FACE i Jönköping och mysa med Angelika och drömma sig bort bland allt smink :) Sen var det mingel på skolan..så mysigt :) Vid 15 var det dags för ceremonin i Pingstkyrkan!! :) Och där precis där jag kom in satt mina underbara föräldrar och bästaste Emilia! Så glad att du var med gumman! :) Efter det var det gasen i bott, till U-hamn där champagne skulle inhandlas :D Hemma så skålade vi innan alla gästerna kom..tihi. Kvällen var kanon, och jag har verkligen en sån underbar familj, massa kärlek till dom! En viktig dag, med de viktigaste personerna i mitt liv (saknades några kompisar, men det löste vi med stor fest på lördan igen).


Igår var det examen/födelsedagsfest (fyller ju 25 år idag) som stod på schemat. Vid 18 kom mina girls och goa Martin, och det bjöds på smörgåstårta och efter maten sjöng dom för mig och vi skålade med champagne. :) Ni är så jävla underbara! :) Vid 20 ramlade det in lite fler goa människor :) Och ännu mer alkohol kom fram. Strax efter 24 drog vi vidare ner till Terrassen..och vi hade riktigt sköj! Tack alla ni för att Ni gjorde kvällen perfekt! <3 Vid 2 snubbla vi ut från Terrassen. Ganska bokstavligen för min del, för gudars var full jag var. Farligt när andra bjuder i baren hela kvällen, men tack! :) Blev en tripp till Valentino innan jag, O. och P. (S) drog oss hemåt. Sicken galen kväll det blev! :D


Idag har jag väl inte mått allt för bra, men eftersom jag hade så jäkla sköj igår så har det varit lite lättare :) Mamma och pappa kom in med lite mat till mej och vi umgicks någon timme. Var inte allt för social, och enligt mamma syndes det tydligt att jag var bakis :S Och jag som verkligen försökte..men men.

Nu är det Falk som gäller. Hoppas Ni haft en bra helg!


Och återigen; TACK!! :D


Carpe Diem!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards