TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Linda - 11 januari 2010 22:48

Ta tillvara på den tid ni har..på bästa möjliga sätt! Det kan hända saker, ni kan stöta på en person etc som ni kanske inte värdesätter just då. Men efter ett tag kommer ni inse vad det har och vad det kunnat betyda för er och då kan det vara försent. Jag syftar inte på någon speciell person nu!!

Av Linda - 11 januari 2010 21:28

Ååå vad sugen jag är på att shoppa! Hela dagen har jag gått och haft lite panik. När jag fick förfrågan om att följa med ner på stan (Jönköping) så tackade jag, tro det eller ej, nej! Det Ni. Jag valde att sitta kvar och uggla vid datorn. Hmm. Lite stolt över mig själv faktiskt. Men gud vad jobbigt det var när A. kom tillbaka från stan och visade vad hon hade köpt :S Hon hade köpt en sån där"tröja/jacka" som jag letat efter. Dessutom hittade hon den på rea, 99 kr. Och en snygg kjol, och en tröja. Åå inte snällt A! :p Men på onsdag är jag ledig från jobbet och då tänkte jag springa upp till stan här i Falköping och leta efter något som jag kan ha på mig på examensceremonin. Haha med tanke på hur bra det är här i stan så kommer jag säkert komma hem utan ett endaste plagg, men man vet ju aldrig ;P


Nu ska jag mysa lite framför tv:n innan det är dags för sängen. God natt på Er!

Carpe Diem!

Av Linda - 11 januari 2010 18:25

Äntligen hemma. Vart i Jönköping precis hela dagen. Åkte hemifrån vid halv 8 och kom hem vid halv 6. C-uppsatsen, är som sagd, inlämnad nu. Det känns oerhört skönt, "bara" opponeringen kvar. Dagen har varit hyfsad seg. Suttit mellan 10-15 och inte gjort ett skit. Jo, fixade lite käk, men annars inte mycket. Segt som attans. Men vid 15 kom vår examinator och lämnade ut scheman...och det var inte en dag för tidigt! Gött tänkte vi..men nähe då hade gubben gjort fel! Varför såg jag det för? En sak som han egentligen inte behövde ändra, men noga som han är var han tvungen att gå in och ändra. Gaaah. Men nu ÄNTLIGEN är jag hemma :) Och nu är det bara att ladda inför jobbet imorgon..*wiiieeee*


Carpe Diem!

Av Linda - 11 januari 2010 09:22


Åå vad skönt! Nu är c-uppsatsen klar! Klockan 13 ska vi gå och lämna in den! ÄNTLIGEN! :)

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards