TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Linda - 4 januari 2010 20:33

Jag sitter och lyssnar på Lady Gaga. Hittade två rätt goa låtar faktiskt :)




Inte så kul med stillbild kanske, men är ju låten Ni ska lyssna på ;P





Nå, vad tycker Ni??


Av Linda - 4 januari 2010 13:30

Jajamen..när jag var som tröttast på c-uppsatsen så ringde min telefon...och vips, jag har fått jobb!! Så jävla underbart! :)

Av Linda - 4 januari 2010 10:21

Oj oj, idag är vi inte med alls. Så himla trött. Känner av helgen nu. :S Sena nätter och tidiga mornar..men jösses vad sköj vi haft det! :) Nyårsafton var helt guld! Hade mina underbara vänner hos mig. Lagades god mat: potatisgratäng, fläskfilé, kantarellsås och sallad. Mumma :) Tanken var att vi skulle ha glass och bär som efterrätt men glömde glassen i Åsarp :P Haha, men som I. sa "Det gör inget. Vi har ju popcorn!" (Vilket vi iofs missade att poppa) Det blev en mysig middag med både god mat och god dricka :) Vi spelade lite sällskapsspel, och det blev en hel del skratt! Jag skulle förklara sparkcykel för I. "har en sån i förrådet, den rullar!" - "Cykel!" - "a, men du använder foten mot marken!" - "kickbike?" - "Nej nej så moderna är dom inte i det här spelet. Denna fanns mer på stenåldern!"  - I. nöjd: "Skateboard!!". Vi klarade inte det ordet. Eller I's. härliga förklaring på smällare. "Skjuts mycket nu!" - "Raketer? Nyårssmällare? Nyårsraketer? Fyrverkerier? Nyårsfyrverkerier?" - "Nej, lägger man i brevlådan!" - "POST!!!!" Ska tilläggas att det dracks en hel del alkohol :P Strax innan tolv tog vi en taxi ner till stan där vi firade in det nya året med halva jävla Falköping, sjukt mkt folk!


Nyårsdagen blev jag väckt av min kära bror och L. Vi skulle ut och åka pulka. Mys!


Lördagen var det upp tidigt för att se på fotboll med Jenny och hennes goa bebis :) Hem och sova några timmar och sen galen fest + utgång med I. Som lyckades göra en Linda, och halka på dansgolvet: "Den bjuder vi på!" Något bakis och äckligt trött flög jag upp ur sängen kl. 9.15 på söndan. Skulle vara i Odenhallen 10. Men tro det eller ej, var klar till strax innan 10. Pappa fick dock komma och hämta mig för jag orkade inte gå :p


Ja helgen har varit riktigt myyys! Fler sådana helger! :D

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards