TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Linda - 7 januari 2010 13:36

Ja gud vilken bra morgon och förmiddag jag har haft! Eller inte!! Började med att jag försov mej. Vaknade strax innan halv 8, och skulle vara i Mullsjö halv 9...MEN jag hann i tid, och jag hann tom. äta frukost..vilket jag inte brukar göra även om jag har massa tid på mej :P När jag kommer fram, så börjar min dator krångla. Internetet funkade inte :S Gissa om jag blev lite lätt irriterad. Satt en bra stund innan jag gav upp, ibland är det inte bra att vara så envis som jag är. Strax efter 10 började jag bli hungrig igen..Vid 11 var vi klara och jag skyndade mig hem för att kunna värma min goa paj. Tro fan att micron gick sönder då! Det lät, klick bzzzz donk klonk, och sen blev det mörkt och började lukta bränt. Nähe ingen mat för mej inte. Kanske är det ett tecken på att jag inte ska äta, att jag ska börja banta? :P Arg som bare den ringer jag till pappa och lyckas fjäska in mej på lunch hos honom..*wiiieee* Mm, men så lätt var det inte. När jag kommer ut till bilen och ska åka iväg...ja, då sitter jag fast! Jag blev ju inte direkt gladare om man säger så..men efter många om och men så lyckades jag ta mig ut till pappa. Men haha, nu har jag åkt på att hjälpa han med städningen. Hmm, hur ska jag lyckas smita undan detta nu då?? Haha..


Hoppas resten av dan blir bättre :)

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards