TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Linda - 23 juni 2010 10:03

Ååå semester några dagar, sssååå skönt! Började den med att ta en tripp till Tibro i måndags :D Och tidigt igår (5.15) gick jag upp för att åka ner till stugan. Och jag har lärt mig att packa mitt i natten är ingen höjdare, inte om man heter Linda iaf. För andra året i rad har jag glömt ta med mig fjärrkontrollen till DVD:n :S Förra året trodde jag att vi bara glömde filmer, men när vi hade köpt på oss filmer och skulle titta på en så märkte vi att fjärrkontrollen var kvar hemma. Grattis, där sket det sig. Och igen alltså, har jag lyckats glömma den där förbaskade fjärrkontrollen. Klant-Fia! Tur det varit bra väder hittills som man inte behövt använda DVD:n. :P Igår blev det en tripp till banken här för att fixa en ny internetdosa, efter det åkte jag upp till Ullared en sväng. :) Där inne träffade jag på M. en gammal klasskompis. Så den snabba shoppingturen blev till timmar där inne :) Bestämdes att vi skulle grilla ute hos henne vid Bobergs udde på kvällen. Riktigt mys måste jag säga! :) God mat och kubb som gällde. Vilket jag ägde! :D


Jag ÄLSKAR verkligen att vara här nere. Vilket lugn man får här! Här har man verkligen semester...mitt paradis i Sverige! :) Snart är det dags för en promenad nere på stranden och efter det en liten shoppingtur inne i Falkenberg. *Gillas*


Dags att ta tag i dagen! :)


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards