TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Linda - 10 juni 2010 22:17


Oj, inte mycket bloggandet det sista. Har inte haft tid..finns så mycket annat som är bra mycket viktigare och roligare. Japp, har tappat lusten för att blogga...just nu iaf. Har inte hänt så mycket det sista. Varit en del festande, mycket jobb, varit sjuk (först magen och sen halsont (i klass med halsfluss typ), feber, illamående), varit mycket med familjen, dop, jaa och en hel del annat. Men nu har det lugnat ner sig lite. :) Och livet känns riktigt bra! :D Finns många som gör mina dagar! Idag har dagen varit full med glädje. Först en tur med en gooo vän, jobb, och sen barnvakt åt min favvo...Så ikväll lägger jag mig med ett stort leende på läpparna :) Och hoppas på att morgondagen blir minst lika bra! :D


Natti natti på Er!


Carpe Diem!


"You make me feel like dancing" ;)

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards