TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Linda - 28 maj 2010 22:05

Jag har absout inte följt Talang i år..Usch jag tröttnar på såna program så fort. Nu har det gått några år, räcker inte det? Men iaf. Ikväll såg jag på det. Och jag måste säga att det fanns en hel del värda att titta på...men en del undra jag vad dom gjorde där, som Cirkus Hanz? Haha, snacka om pinsamt. Så löjligt..Jag kunde inte annat än att garva åt dom. Okej, jag vet det var deras mål. Att få folk att skratta. Men neeej. Det kan väl vem som helst få (jag säger inte att jag skulle göra det bättre!). Men jag anser att den söte lille Daniel var bra mycket bättre, och han gick ju vidare! Helt rätt! Och inte Cirkus Hanz, eller den där "tankeläsaren". Ja beundrar verkligen den här lille Daniel alltså..Hur länge hade han spelat? 2 år? Hmm..Jag spelade fiol, hmm, i lite över ett halvår och det enda jag hann lära mig var "köttbullar med lingon" och "Hej sa Petronella". Okej, det kanske var överdrivet..Men Ni förstår. Ungen är ju en stjärna! Hoppas verkligen han vinner. Ja nu kommer jag nog titta på finalen ändå..Haha och jag som sa till mig själv att absolut inte titta på't ;P


Nu är det dags för film och sen sova. Ska upp i tid för att åka in till stan och fixa mina naglar och sen blir det nog lite shopping med ;)


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards