TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Linda - 5 maj 2010 19:53

..kom på nu att jag fortfarande inte lagt upp något kort på mina naglar. Men har faktiskt inte fått något bra kort än :S Men ska fixa det så snart som möjligt :)


Har haft problem med min axel sen måndags. Och idag har det nästan varit värst. Ändå åkte jag ut till stallet och red tösen. Kanske inte var det bästa för axeln :S Hon var så pigg och stark och jag kände av axeln lite grann. Det hela gjorde det inte bättre att hon hoppade över ett litet vattendrag och sen en stenmur..speciellt inte när min tanke var att vi skulle gå lungt och sakta över. Men men, nu har vi provat på hoppning med då, haha. Men ack så ont i axeln jag har nu. :S Är det inte bättre på fredag morgon får jag försöka komma till en läkare tror jag. Rolig dag..först tandläkaren (visdomstand som ska bort) och sen ev. ett läkarbesök. Roligare skulle man väl kunna ha när man tagit ledigt från jobbet...?


Nu blir det soffan resten av kvällen :)

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards