TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Linda - 26 maj 2010 13:40

Suck, JAG är sjuk! Började igår med att jag blev hes framåt eftermiddan. På kvällen kunde jag knappt prata :S Somnade 24 och vaknade 3, av att jag trodde jag skulle frysa ihjäl. perfekt tänkte jag, fattades ju bara den skiten också! 38.2 ooojaa vad glad jag blev. Tänkte att den kanske skulle försvinna, men insåg vid 6 att det aldrig skulle gå..röst som inte funkade och 38.5 i feber och ont i varenda led samt magen. Surt. Nu är jag ute hos pappa och ligger i mitt gamla flickrum. Enda roliga med att vara sjuk. Att få vara här. :) Snart, så fort tabletterna börjat verka, så ska jag försöka få i mig lite mat. Magen kurrar som fan, men ändå ingen vidare aptit, men men. ikväll är det fotboll också tror jag, men jag får nöja mig med att sitta hemma ikväll och ringa emellanåt för att kolla läget. Också segt :S Men hey, det kunde ju varit värre iofs. Haha nu kommer det där med att försöka tänka postitivt. Vi får väl se om jag lyckas. *tänker* Nja det gick inte så bra idag. Hmm. Ibland får man faktiskt tillåta sig att ha en dålig dag..och idag har jag min (säkert imorgon också :P)


Lite vila nu, sen mat. Ha det!


Carpe Diem!


Och Ni ta tillvara på tiden ni har tillsammans med nära och kära..det kan ändra sig så snabbt! Våga visa kärlek!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards