TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Linda - 27 mars 2010 13:43

Nu har jag precis kommit hem från stallet. Blev en härlig tur. Och idag fick jag se hennes pigga sida. :) Dock var vi väl inte helt överens i traven idag...HON ville springa fortare, medan jag ville hålla det på en mer fin nivå :P Annars gick det bra..Hon är så fin så.

Nu är det dags för mig att röra mig mot min kära bror...MAT! :) Ska bli mysigt.

Ha en fortsatt bra lördag! :)


Carpe Diem!

Av Linda - 27 mars 2010 00:06

Det är en väldigt trött Linda som sitter här nu. Har varit uppe sen 5. Men vilken dag! Jobb till 16. En snabb sväng på stan med E. :) Tro det eller ej, men jag köpte inte ett endaste plagg. Däremot bokade jag in en tid på Nagelparadiset! :) Har iofs presentkort där som jag fick när jag fyllde år :D Så nu ska naglarna bli fina till sommaren! Efter det var det gasen i botten ut till Åsarp, tvätta bilen och fredagsmys med hela familjen :) JAG tvättade bilen! (med viss hjälp av pappa) Sen var det Let's Dance som gällde...och sötnosen och "sassa" byggde koja. Åå så sött! Vid 21 ringde E.W och S. Så satte mig i bilen och åkte in till stan igen. Lite pizza och skvaller med grabbarna..sen en liten tur på stan. Säger då det; jag lever!! Haha mycket skratt, helt klart! "Jag sväljer dom hela" (E.W tolkning på den) "Jag tror inte vi kommer krocka, möjligtvis med en grå bil!" ööö va?? Ja dom är för sköna.

Nu är det sängen som gäller för min del. Stallet tidigt imorgon! :) Och vi hoppas på bra väder så vi kan ta en lång tur! På kvällen är det tjejerna som gäller! :D


God natt på Er!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards