TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Linda - 21 mars 2010 20:43

Ja jag säger då det. Jösses vilket kalas vi hamnade på! Lite sena, ca 1 ½ h, kom vi till P. där festen redan var igång. Till en början var det lite stelt. Vi höll oss på vår kant. Jag, T. och Tidaholmar'n. Efter en stund tyckte G. att vi behövde dra igång festen lite, så jag, han och K. springer till datorn och sätter på "Huvud, axlar, knä och tå" och ställer oss och sjunger med och gör rörelserna. När folket började titta drog jag mig undan och roade mig med att titta på hur löjliga killarna såg ut. Efter det var det "klappa händerna när du är riktigt glad" och tro det eller ej, men det var ett gäng som hängde med på den. Haha! :) Efter det var festen i full gång! När de flesta hade åkt så fick P. på sig en av alla presenter han fått. Och vid 2 var det strippning som gällde. Haha, dock inte frivilligt. Efter att han knäppt upp byxorna och rest sig från soffan för att gå till datorn, hänger jag mig i hans bakfickor för att försöka dra ner byxorna, men den var han tyvärr med på. Men det lockade I. till att hjälpa till. Till slut var vi 3 pers och byxorna åkte av, dock åkte dom på nästan lika fort. :P Men vi har bild på detta snygga iaf, så se upp! ;P Strax efter detta lämnade resten festen. Så jag, T., P. och E. satt kvar nere i vardagsrummet. Galenskaparna på youtube som gällde *asg* Kanske inte så mycket för min del. Tror jag lyckades somna i soffan, men kan väl inte göra annat när någon ligger och pillar en i håret. Åå jag bara älskar't. :) Strax efter 03.30 drog jag och T. också. Då hade E. däckat :P Vid 5 lyckades jag krypa ner i sängen, helt död efter en klockren kväll/natt! :) Men tror jag missade nattens höjdpunkt...T. när hon ska tanka. Haha söt! :)

Idag har vi väl mått sådär..men vad gör det när man hade grymt sköj på festen??


Nu är det film och sängen som gäller!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards