TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Linda - 20 mars 2010 10:11

Igår ringde min kära syssling och tjötade en stund. Det slutade med att han och S. skulle bjuda mig på middag *gillas* Slängde mig in i duschen och tro det eller ej, men på 30 min så var jag nästan klar. Rekord tror jag. När vi kom hem till S. fick jag order om att sitta vid köksbordet och INTE hjälpa till. Och alkohol serverades. Mmm. Var ganska underhållande att sitta och titta på två killar som höll på i köket. Vilka knep dom hade. E. sätt att krossa saker på, haha. Eller S. när han skulle hälla på riven ost. Han verkade gå på allt eller inget. För jösses vad ost det blev. :P Efter en grymt god middag, var det wii och ännu mer alkohol som gällde! Och jag lyckades spöa S. När vi körde Mario Kart! Hur det gick i Guitar Hero är ju en annan tråkig historia. Råkade utmana proffset själv. Körde på hard och inget kunde förstöra för honom. Testade att knuffas, kittlas, skrämmas m.m men INGET hjälpte. E. skrattade och sa att jag var väldigt sportsligt. Haha vaddå? Är inte alla knep tillåtna för att man ska vinna? ;P Ja ja, kvällen var iaf sjukt bra! :D

Idag är jag lite mindre pigg, men ska snart ta mig ut till mamma och pappa för att busa med min goding och bli bjuden på middag igen :) Ikväll blir det inflyttningsfest hos P.!! :D Kan bli kanoners! Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards