TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Objuden gäst!

Av Linda - 10 januari 2013 14:33

Hu magsjuka kom på besök till oss mer start tisdagseftermiddagen och igår på morgonen för mig. Inte okej! Gravid och magsjuka är ingen bra kombo. Visst jag har haft värre magsjuka än den jag drabbades av nu, men denna matthet jag kände/känner har jag inte haft innan. Kanske inte är så konstigt. Denna lilla näring jag har ska ju delas på två. Bebis tar det hen behöver i första hand och sen jag. Idag känner jag för riktig mat, men har ett problem: hur ska jag få min mat? Vi har inget färdigt kök ännu och jag får inte vistas bland folk förrän imorgon! Japp jag kör på 48 timmars regeln som man ska. Blir så trött på de som ignorerar den regeln! Finns av en anledning liksom. Inte vill man att någon annan ska smittas och inte vill man få det igen! För ja, man kan få tillbaka den en gång till även om många inte tror det. Oj nu spårade jag. Mat var det, ska försöka få tag det på något vis. Bara pizza som har hemkörning? Men pizza vågar jag inte äta. Blir för mycket nu.

Ja ja ni får ha en bra dag!

Carpe Diem

 
 
Malin

Malin

10 januari 2013 18:44

Har för mig att coop i kållered har hemkörning på alla varor? =)

http://www.malinjo.bloggplatsen.se

Linda

10 januari 2013 18:47

Wow vilken lyx, men kan inte använda deras varor till att laga. Då vi inte har ngt kök..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards